Takip

O GÜN BUGÜN...

O gün bugün...
Ve ben o günden beri hala ısrarla aptallık ve gerizekalılık konusunda anlamsız bir ısrar içerisindeyim. Sebebini bilmediğim bir çok his küresi beni ait dahi hissetmediğim yerlerde kuma gömüyor...
Terazi denge ya da adını çok da umursamadığım fakat ne olduğundan emin olduğum o artı eksi listelemesinde bir bir kaleme alırken p her kalemin haklı haksız bir o yani bir bu yani demekten o kadar beynimi laçkalaştırmışım ki atlamayayım dediğim o her bir minnacık ayrıntı bana baş dönmesi olarak geri geliyor...
Bakış açısının insanlar için sevgiden saygıdan vazgeçişlerden sebeplerden ne kadar önemli olduğunu bir kez daha anla-mış-dım ben bu akşam bir kez daha...
...
...ve sonra tekrardan kendi değerlerinin peşinde ben olduğumu ama onların ben olmadığımı fark ettim...
Bi gün ve sonrasında...


(Şimdi filmi geri sarıp Dolmabahçe Yolu'na o çekmem gereken fotoğrafları çekmeliyim... Ki bugün hiç yaşanmamış olsun...)

Yorumlar

  1. İade i ziyarete geldim. Bloğun cok guzel yazıların devamını dilerim... 🤗

    YanıtlaSil
  2. peki çektin mi fotoları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İ ıh... acı da olsa öyle güzel ki o yaşananlar ... tek bir kareyi dahi değişmem onca gözyaşıma😊😊😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TUR DAHA

Hüznü düştü hüznün...

İĞNE BATIRIN