Takip

MAHŞERE KALSA DA...

Başlangıç mi bitiş mi bilmiyorum
Hayatın neresinde olduğumu da
Çevreme bakıyorum
Yok hiçbir ipucu
Herkesin eli açık dili konuşkan
Nereye sürüklenmeye çalışıyorum
Ya da batıyorum hangi balçığa...
Öyle mantıklı ve doğru ki herkes
Ama olmuyor
Aldığım nefesin kimde ya da nerde doğru olduğunu bilmiyorum...
Sebeplerimi almışlar ya da ahlaksızca çalmışlar...
Ne ya da neler olduğunu bilmiyorum az çok dumanlanmadan yani...
Aklımı ve benliğimi kaybetmeden
Kim çekerse oraya şimdi.
Biliyorum bırakacaklar ellerimi yolun ortasında
Tam da herşey düzene girdi derken.
Nasıl bozuldum bilmiyorum
Kurşunlara dayanamadım daha fazla
Boyun eğdim karşımdakilere
Oysa ki onlar hep yanımdaydı
Belki sözde belki gerçek
Zarar verdi herkes tek tek...
Ama dillerinde iyi niyetliydiler...
Biri itti, biri çekti,biri yuvarladı Ve hep birileri el uzattı...
Düşmekten ya da afallamaktan değil
Saygıdan, sevgiden ve bilmediklerimden eğdim boynumu...
Halbuki ben kimseye boyun eğdirmekle ilgilenmedim
Belki de bu yüzden
Kaybolduğumda diktim hep kafamı...
Uzatır gibi yaptım ellerimi ikisini birden hem de
İnançla ve güvenle...
Ama hep engel oldu birşeyler.
Şimdi farklı olacaktı herşey
Hayatın şahitliğine davet edilmeyecektim belki de...
. . .
Kararsızım hâlâ...
Ama tutmaya çalışmıyorum farklı olarak artık Ve inanıp güvenmiyorum uzatılan ellere... Yapamadığımı yapıyorum yıllardır
Sadece yaşıyorum
Hayallerden uzak hep
Ve plansız...
. . .
Olsun düzelir herşey Mahşerine de rastlasa doğumum ya da ölümüm...
. . .
11.2009

Yorumlar

  1. ay evet böyle yaşamak daha iyiiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izleme aldım.Banada beklerim.
    (tariflimutfak/sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mutlu ettiniz, hemen blogunuzu ziyaret ediyorum🎀

      Sil
  3. Merak etmeyin yalnız değilsiniz çok kimse ne yaptığını bilmiyor sürekli gitgellerin arasında bir ikilemin içinde neyse bunlar bizi güçlendiriyor elinize sağlık saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halbuki yorar insani gelgitler... Teşekkür ederim 😊😊😊

      Sil
    2. yorar yorar ama yorulmadan da bir şey olmuyor ki :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TUR DAHA

Hüznü düştü hüznün...

İĞNE BATIRIN