Takip

Rüzgar mi rüzgarlar mı? Kavramına dahi karar veremediğim süreçte yaprak gibi yaftasını yemeden ki kesinlikle öyle değil,  savrulmaktan ziyade uçmak istiyorum kanatlarını teslim etmiş bir kuş gibi... atmaca sahin bülbül martı çok da fark etmiyor... yeri geldiğinde toplanabileyim yeter...
Kimsenin anlamak istemediği ki zaten artık benim de anlatmaya gereksinim duymadığım ses tellerinime acıdığım duygu yikikliginda ben sadece anlaşılmaktadır ziyade bir sevgiye ihtiyaç duyuyorum... Bu kendime yaptığım en büyük hatalardan biri...

Hayal ile hayat arasındaki tek farkın tl olmasından çok daha minik ama etkili bir duygu durum bozukluğu bu bence. Evet kesinlikle duygu durum bozukluğu...
Aitlik kavramı hisler varoluslar ve karakterler bi sapaktan bi virajda geçiyor ve siz yola guveniyirsunuz... neticesi ? Söylemeye gerek yok sanırım...
Eksik hatalarla hızlı hızlı yazılan 3 5 satır gibi düşünülse de aslında bir eskiz bu. .. unutmamak için. .. ilerleyen zamanlarda olur da bakarsam ahhh akrebim yine mi dememek için bir not kendime...
Ömrünuzde bir yere ait olamadiysaniz ve ne kadar kariyer hedefi koyarsanız koyun kendinize ... içten içe bir zelzenis bu... 
Büyümeyi 4 gözle beklerken aslında hiçbirsey in değişmeyecek oluşunun farkında olmakken yine de yarın icin güçlü olmaya karar vermek gibi bu...

Eyy gökyüzü. .. kollarımı açsam ve sana gelsem ... sen göğsüne sığdırıp 7 katından birinde bir kuytu köşe verir misin bana....

Yorumlar

  1. Hiçbir yere ait olmama hissine sahibim, hep sahiptim, çok zor. Üstelik hep de hedeflerim vardı, hiç ulaşamadım ama olsun varlıkları bile güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAHİP OLUNAMADIĞI HALDE VARLIKLARININ DEĞERİNİN FARKINDA OLMAK BENCE BÜYÜK OLGUNLUK... TEBRİK EDİYORUM SİZİ 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR TUR DAHA

Hüznü düştü hüznün...

İĞNE BATIRIN